Thursday, August 27, 2009

bink n plue!!

..semalam hri yg sepatutnye aku berbuke same kay..tp dek krn ksilapan teknikal ckit..aku mrajuk..die pujuk aku..

*da senyum lebar*

ktrg g mkn western kt kg baru..kdai kapal 2..best!!..kay blanje..pujuk+bru dpt elaun..hehehe..aku suke..dpt mkn..pas2..lps mkn..aku dpt suprise pling mengujakan..kay beli 2 ek0r ikan laga yg sgt cute..sek0r kaler biru..die punye la..namenye plue..n sek0r lg..kaler merah..namenye bink..aku nye la..hahahaha..haty sgt suke..

nnty aku upl0ad pic bink..he3..sgt3 cute..da mule syg die...

kalau aku bdak kcik..aku da l0mpat2..hepy..bahgie..aku cinta kay..

*syukurnye*

mlm ni aku mmg hepy...mama k0l aku td..dr mekah..ya Allah..sumpah aku rindu mak..sgt2..

*da nk nanges da*

nnty tulis lg..nk tdo la..s0k aku akn sgt bz dr pkul 8pg smpi subuh..

*ttp trus syg org yg menyayangi aku*

No comments:

Post a Comment