Saturday, March 27, 2010

perlu!

ada banyak keperluan yang perlu kita buat..perlu kita adakan..perlu kita hadapi dan sejuta macam perlu lagi yang kita nak kena hadap hari-hari..

lately aku realize yang aku ade seribu macam perlu tapi satu sen p0n aku tak wat dan tak sentuh langsung lagi.bila pikir..otak aku sakit..jantung aku kurang kencang..hati aku macam ada rasa sakit-sakit sikit..otak aku mula la nak carik bili0n alasan untuk apa juga kemungkinan..

bangsat punye pemalas da..aku x cakap orang lain..yang d0k menulis ni..

aku perlu berubah..final nak dekat da..

aku perlu kurangkan kuantiti makan..badan makin gem0k ni..

aku perlu stdy gile2...banyak lagi x c0ver ni..

aku perlu kurangkan tidur dan lebihkan aktiviti berfaedah...

arghhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tapi aku rase...wat mase sekarang ni..ape yang aku perlu is..BERJIMBA!!!!!



sekian..wassalam...

No comments:

Post a Comment