Monday, June 22, 2009

ahad yg gumbira!!

hyep2..
1st of all..aku nk wish hepy belated fathers day kpd sumer bape2 di seluruh dunia ney..utk arwah abah yg kucintai..abah yg terbaek biat selamenyew utk ya..demi tuhan yan sygkn abah..demi tuhan yan rindukan abah..AL-FATIHAH..sem0ga abah tenang kt sane..
sumpah aku cdey ble ckp psl abah..xpela..aku still dew mama..family aku..kay..n kwn2 tbaek aku..

hurm..x mo cdey2 lg da..mama..abg iwan..kak ana..ammar n amsyar dtg hri ney..di0rg hntr kak eti smlm blik melaka..so..blik kne r singgah cni lak..almaklumlah..smlm mse kne tgl aku da meraung kt f0n..hahhaa..smpi kne ejek ngan 2 org ank buah aku 2..tp aku x kre..aku mmg kuat nanges..so x heran la..hahaha..mama bwk st0k mknn byk gile..aku yg mntk sbnrnyew..pas2 bwk nc beriani yg akhirnya aku mkn sme2 ngan syida,ana n s0fi..byk..share 4 org p0n ktrg da kenyang gle..thanx mama..syg mama sgt2..

hah..aku nk tunjuk kt k0rg buah hty pengarang jntung family aku..kalau di0rg nixde kt umah..mmg sunyi gle umah aku..anak2 kak na n abg iwan..champi0n2 ney..nakal cm anak m0nkey..hahaha..



ameer amsyar bin izwan



ammar bin izwan..



pic abg mse hri ahad kt blek aku..abaikn yg blkg 2..hahaha!!!..



pic adik..sgt2 c0mel..



abg n adik..sumpah aku syg di0rg ney..

ni jew r yg aku nk share ngan k0rg hri ni..aku xbpe dew m0od ney sbnrnyew..ptg td aku tdo lme gle smpi mlm aku jd bi0l..bese da kn cm2..huhu~~
len kli kte catch up lg erk..
chi0w!!!..

No comments:

Post a Comment