Tuesday, June 23, 2009

daMn!!

k0rg pnah x rse tbe2 hri k0rg cm suram n kurang...

ntah pe yg kurang..aku x taw..pnat pk n k0rek haty ni..k0wt2 jmpe jwpn..x pyh tnye lg kt otak aku..sbb my mind da bl0ck..damn!!..

2 pew yg aku rse smlm..aku rse kurang..ntah pe yg kurang..rse gagal..rse d0wn..damn!!!..

sumpah aku x taw npe..sume yg -ve dtg btimpa dlm dri aku..dlm skejapan..aku nk gile..hlang pndgn jp..x taw pe nk pkir..x taw pe nk kate..damn!!!..

sgn kekurang 2..aku jd b0doh..nk mengurgkn lg pew yg aku da ade..aku mntk break ngan kay..tp x taw knp..damn!!!

kalau de anugerah terb0doh saat itu..sah..mmg utk aku..damn!!..

aku tdo se awal mungkin..aku nk hentikn kekurangan n keb0dohan yg aku rse..x larat lg..aku penat..tp msih x taw knp jd cmni..x tntu hale..hari yg pling gle..damn!!

No comments:

Post a Comment